dissabte, 3 de desembre del 2011

La crisi també es nota en el llit

Segons un estudi, quasi una quarta part d' espanyols pateixen disfunció erèctil.

L'estudi, que s' ha dut a terme entre 1500 espanyols de 35 a 70 anys, a revetlat que els efectes de la crisi es deixen notar també en els àmbits més íntims, ja que, desque aquesta va començar, els casos de disfunció erèctil han augmentat fins a un 20%, degut a l' estrés que aquesta difícil situació econòmica comporta.

Aquesta situació d' estrés, repercuteix seriament en l' activitat sexual, segons assegura la presidenta de l' Associació Espanyola de Andrología, Medicina Sexual i Reproductiva, la doctora Ana Puivert

Els homes que pateixen disfunció erèctil tarden més de dos anys en acudir a un metge, fet que fa que s'agreuge aquest problema.

Segons el doctor Ignasi Moncada, president de l' Associació Espanyola de la Salud Sexual, el penis pot arribar a avisar-nos de que tenim problemes cardiovasculars donantmos senyals avans inclús que el cor. Un d' aquestos senyals és la disfunció erèctil.

2 comentaris:

  1. Aquesta notícia crec que està molt ben redactada ja que els links que conté són molt adequats i la imatge de la graella aporta molta informació. D'altra banda, opine que li falta una dada molt important, que és que la disfunció erèctil és un simptoma sentinella. El següent enllaç és un article que explica molt bé de què es tracta aquest símpoma: http://opcionnoticias.blogspot.com/2007/12/disfuncion-erectil-sintoma-centinela-de.html
    A més a més, no haguera estat mal que Juanjo haguera penjat aquest vídeo en conter de copiar-se'l d'altres...
    http://www.youtube.com/watch?v=G3rouorD1XQ

    ResponElimina
  2. He llegit el comentari i discrepe en la part que diu que el video esta copiat de altres persones. Jo vaig anar a buscar videos a YouTube, vaig comparar uns quans i vaig posar el que em va paréixer més interessant, sense saber que el meu company Ivan havia posat el mateix video a un post que havia muntat anteriorment. Simplement, no m'havia fixat en aquest detall i demane disculpes per açò. Un salut

    ResponElimina