martes, 22 de enero de 2013

L'aspirina relacionada amb la ceguera


Un estudi realitzat per Gerald Liew de la Universitat de Sidney publicat a "Archives of Internal Medicine"  relaciona que el consum excessiu de l’aspirina amb problemes de vista.  Aquests investigaren si l’ús aquest medicament influïa en el desenvolupament de la malaltia DMAE – una de les principals causes de ceguera en majors- mitjançant un estudi realitzat a 2389 persones on sols el 10% d'aquestes eren consumidores de l’aspirina.

Desprès de començar l’estudi, 15 anys més tard el 24.5% dels estudiats presentaven la degeneració macular neovascular que venia lligada amb la edat d'aquestes persones.

Investigadors asseguren “L’ ús habitual de l’aspirina duplica el percentatge de sofrir de major  DMAE  neovascular”.Donat que del resultat que han presentat els investigadors necessiten més evidències, per a poder consellar a les persones per a què utilitzen un altre medicament relacionat hauràn d’esperar i fer més estudis.

Notícia original 
Notícies relacionades:

Video relacionat:

No hay comentarios:

Publicar un comentario