dimarts, 13 de març del 2012

Reduir les idees racistes dels pacients mitjançant un medicament.


Un medicament que en principi s'utilitza per a la hipertensió i regular els batecs cardíacs, segons un estudi realitzat per investigadors angleses, té efectes secundaris, redueix les idees racistes de qui el consumeix.
El propanol(gas incolor i inodor)  en influir en diverses parts del cervell, una d'elles és l'àrea de la por i l'àrea de la por és de la qual depèn la discriminació entre altres coses ja que la discriminació és determinada per la por davant alguna cosa o algú desconegut.

Aquest tipus de medicament no disminueix la discriminació tipus religiosa i / o sexual.

Noticia original.


2 comentaris:

  1. Em pareix un bon descubriment, ja que a molta gent li faria falta aquest medicament, perque hi ha molta discriminació en estos temps.
    Pero tindrien que investigar-la encara mes per a vore si es poden solucionar els efectes secundaris.

    ResponElimina
  2. Hola
    Sóc vivian Regobert
    Estic enviant aquest comentari per a aquells que tenen el VIH i necessita cura
    Dr Mulia Jonathan Herbal curar és garantia de 100% segur curar del VIH.
    Es pot curar qualsevol tipus de malaltia.
    El meu marit i jo tenir VIH per més de 9 anys.
    Jo estava tan malalt i va ser la meva càrrega viral > 225.000 còpies/ml
    Vaig veure un post sobre Mulia Dr Jonathan en línia sobre com ha curat a tanta gent i com molt ha ajudat a moltes persones en línia
    Així que vaig contactar amb ell i va explicar la meva situació li
    Es va comprometre a enviar-me seu fitoteràpia i després 4days rebia la medicina herbaria meu marit i utilitzava a la medicina herbaria per 10 dies i després va passar per un re-examen
    I ara estem VIH negatiu
    Gràcies Dr Mulia Jonathan per restaurar la pau a la meva família
    estic compartint aquest testimoni perquè el vaig prometre Dr Mulia Jonathan que es testifica després que s'han curat.
    Es pot arribar a Dr Mulia Jonathan a través de:
    mulijonathanherbal@gmail.com
    Convocatòria/Whatsapp: +2349038544302

    ResponElimina