dimecres, 16 de febrer del 2011

L'envelliment de la població podria frenar el canvi climàtic

Un estudi realitzat a EUA mostra que si la població té un creixement més lent, es pot arribar a reduir les emissions de CO2 en un 30%, això evitaria l’augment d la temperatura en dos graus centígrads.


Els científics que han realitzat l’estudi varen descobrir que si la població creix més lentament pot fer que les emissions de gasos d’efecte hivernacle es vegen reduïdes d’un 16 a un 29%.


Les poblacions envellides redueixen les emissions fins un 20%, sobretot els països industrialitzats per la caiguda de la productivitat. En canvi, la urbanització predominant als països desenvolupats pot donar lloc a un augment del 25%, degut al creixement econòmic.


Així, aquestes dades demostren la necessitat de posteriors anàlisis sobre les relacions entre l’envelliment , la urbanització i el canvi climàtic.
- Notícia original
- Notícies relacionades

- Video


2 comentaris:

  1. Aquesta notícia m'ha paregut molt interessant, ja que ens fa pensar en tot el que la població està fent patir al planeta. A més ens n'hem adonat que la població envellida contamina menys ja que les persones amb més edat, al tindre un estil de vida molt més respectuós i pausat que els joves causen un menor impacte sobre l'atmosfera, i en definitiva respecten molt més la Terra.
    Açò resulta paradòxic, ja que les persones més majors tenen una actitut més favorable per al futur que els propis habitants del planeta que provablement encara viuran quan s'incrementen els problemes derivats de l'efecte hivernacle.

    ResponElimina
  2. MI CURA DE HERPES CON MEDICINA HERBARIA NATURAL CONFIRMA NEGATIVO
    Esto es realmente serio, quién creerá que una medicina herbal puede curar cuatro años VIRUS DE HERPES en mi cuerpo, nunca creo que esto funcione. He gastado mucho cuando recibo medicamentos del hospital para mantenerme saludable, lo que era esperando es la muerte porque estaba en la ruina, un día me cuesta hablar de este gran hombre, llamado DOCTOR MOHAMMED, que conoce bien la cura de HERPES, VIH y CÁNCER, decidí enviarle un correo electrónico, sin saberlo, que este será el final de HERPES VIRUS en mi cuerpo, me preparó la medicina a base de hierbas y me la envió a través del servicio de mensajería de DHL a mi país, y me dio instrucciones sobre cómo tomar la medicina herbal, en el proceso de tomar la medicina herbal comencé a tener una sensación extraña y mi cuerpo carga para mejor y los síntomas me abandonaron, al final de la semana 3, después de completar la medicina a base de hierbas fui al hospital para un chequeo, sorprendentemente después de la prueba el médico me confirmó Herpes negativo, yo pensé que era una broma, iw en otro hospital, sigue teniendo el mismo resultado negativo, entonces le dije al médico de Herbal acerca de mi amigo que también era herpes positivo, le envió a mi amigo otra medicina herbal después del tratamiento que también confirmó que era negativa. También tiene la medicina herbal para curar el cáncer, el als, el vih y muchos más virus y enfermedades. por favor quiero que cada uno con este virus sea libre, es por eso que estoy dejando caer su dirección de correo electrónico, herbalcure12@gmail.com y su contacto WHATSAPP +2349036036397 le envío un correo electrónico que él es un gran hombre. el gobierno también está interesado en este DR, gracias por salvarme la vida, y prometo que siempre testificaré por su buen trabajo y también por él.

    ResponElimina